رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
قرار بود امروز رئیس‌جمهور محترم برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه و هم‌چنین دفاع از وزیر پیشنهادی در مجلس حضور یابد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما موظفیم در جهت تصحیح نگرش فرهنگی به مسئله جمعیت و خانواده تلاش کنیم، چرا که جمعیت مسئله فوق اضطراری کشور است.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از طیف سیاسی که حدود ۳۲ سال دولت را در اختیار داشته، پرسید که چرا حتی یکبار مطابق قانون اساسی و قانون عادی تقاضای برگزاری همه‌پرسی از طریق مجلس شورای اسلامی را نکرده است؟
با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، سوال اصلی این است که چرا مردم آمریکا و حتی هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور کنونی و پیشین این کشور، تمایلی به حضور مجدد آن‌ها در کاخ سفید ندارند؟
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نباید از توسعه سواحل مکران غافل شد، چرا که توسعه این سواحل می‌تواند سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور اجرای تعهداتش ذیل معاهده «نیو استارت» را به حالت تعلیق در خواهد آورد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
روزنامه ایران نوشت: هم‌میهن ترجیح داد در صفحه اول خود به این اتفاق نپردازد. آرمان امروز، آرمان ملی و مردمسالاری، تنها در صفحه دوم خود اشاره کوتاهی به این سفر داشتند. آفتاب‌یزد البته استثنا بود که به دلیل مقصد سفر یعنی یزد، در صفحه نخست خود استقبال گسترده یزدی‌ها از رئیس‌جمهور را منعکس کرد.
خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.
شرق نوشت: نه تنها خزعلی تصمیمی برای ترک مسند خود ندارد که مصرانه می‌خواهد از زندگی خارج از کشور فرزندش دفاع کند البته اینکه رئیس‌جمهور چرا برای اجرای دستور صریح خود مصر نیست هم جای سؤال دارد!
فارن پالیسی در گزارشی تحلیلی می‌نویسد نخست‌وزیر و حزب حاکم جدید ایتالیا از سال‌ها پیش از طرفداران رئیس‌جمهور روسیه و مخالف تحریم‌ها علیه مسکو بوده‌اند.
رئیس‌جمهور به دلیل رعایت نشدن برخی پروتکل‌های ایران در مراسم شام شانگهای شرکت نکرد.
در دولتی که رییسش گفته «اگر پسر برود، پدر هم باید برود» چرا مهاجرت فرزند معاون رییس‌جمهوری نه توسط خود ارکان اطلاع‌رسانی دولت بلکه توسط رسانه‌ها و آن هم اول فعالان رسانه‌ای خارج از کشور باید اطلاع‌رسانی شود؟ اگر چنان اعتقادی در دولت وجود دارد چرا موضوع فرزند معاون رییس‌جمهوری مخفی مانده بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ