رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس‌جمهور برکنار شده نیجر امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: با هرگونه مداخله نظامی در نیامی مخالفیم.
سید حمید سجادی وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
رئیس‌جمهور صربستان امروز پس از اعلام استعفای خود از رهبری حزب حاکم کشورش، وزیر دفاع را برای احراز این سِمت پیشنهاد کرد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
در پی انتخابات پارلمانی اخیر فنلاند، دولت «سانا مارین» نخست‌وزیر فنلاند رسماً استعفای خود را به «سائولی واینامو نینیسته» رئیس‌جمهور این کشور اروپایی که به تازگی به ناتو پیوسته است، ارائه داد.
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
در ادامه واکنش‌ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رئیس‌جمهور این کشور شد.
به‌زودی با نظر رئیس‌جمهور، فرد جدیدی به‌عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب خواهد شد و عضویت آقای فیروزآبادی نیز که با حکم مقام معظم رهبری عضو شورای عالی فضای مجازی است همچنان ادامه خواهد داشت.
رسانه‌های ویتنام اعلام کردند در پی انتقادها و فشارها به علت تخلف چند وزیر و کارمند، رئیس‌جمهور این کشور استعفای خود را تقدیم کمیته مرکزی حزب حاکم کرده است.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور، آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی امروز نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است.
برخی شایعات که هنوز تایید نشده‌اند از استعفای وزیر «صمت» پیش از استیضاح در مجلس و حضور او در پست معاونت رئیس‌جمهور حکایت دارد. فعلا و تا هفته آینده، باید به تحلیل صف‌بندی موافقان و مخالفان وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
۳ نفر از مقامات ارشد لیبریا از سمت خود استعفا دادند.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
حجت عبدالملکی، وزیر کار با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد و زاهدی وفا سرپرست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ