نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدام تروریستی هفته قبل رژیم صهیونیستی را در حمله به ساختمانی مسکونی در دمشق محکوم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه به وقت محلی (۱۶ اوت / ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز ایران را بشدت محکوم کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به طولانی شدن جنگ در اوکراین از احتمال حمله پیشدستانه روس‌ها هم خبر داد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به انفجار خودرو خبرنگار روس گفت: این حادثه حمله‌ای از سوی افراط‌گرایان نازی است.
معاون شورای امنیت روسیه خواستار ریشه‌کن شدن کامل رژیم کی‌یف و اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه علیه چهره‌ها و مقامات اصلی آن شد.
بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.
معاون شورای امنیت روسیه تهدید کرد اگر اوکراینی‌ها به شبه‌جزیره کریمه حمله کنند با واکنش قاطع مسکو روبرو خواهند شد.
همان‌گونه که مهمترین تکنیک روانی به‌کار گرفته شده در جریان «اغتشاشات»، اکثریت‌نمایی با هدف القاء توهم بی‌شمار بودن بود و البته خروش چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این سناریو را خنثی کرد، در ماجرای مسمومیت‌ها هم، این رسانه‌ها می‌کوشند این‌گونه القاء کنند که جمع کثیری از دختران دانش‌آموز در سراسر کشور هدف حمله شیمیایی! قرار گرفته‌اند.
شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین در ارتباط با حمله تروریستی به «بریانسک»، تشکیل جلسه داد.
حمله روز چهارشنبه ارتش اسراییل با بیش از ۱۵۰ نظامی به شهر نابلس به نوشته الجزیره یکی از مرگبارترین حملات اسراییل در کرانه باختری از زمان انتفاضه دوم در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه گفت: «در صورت حمله اوکراین به کریمه، خبری از مذاکره نخواهد بود، بلکه حمله متقابل و قاطع در کار خواهد بود. در این صورت، تمام اراضی تحت کنترل کی‌یف در آتش خواهد سوخت.»
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
ارومیه- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تعرض و حمله مسلحانه به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به حمله تروریستی به سفارت پاکستان در افغانستان واکنش نشان داد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی اخیر علیه سفارت روسیه در کابل را به شدت محکوم کردند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز جمعه به مسجدی در شهر هرات افغانستان را محکوم کرد.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که به درخواست فلسطین جلسه شورای امنیت درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می شود.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که به درخواست فلسطین جلسه شورای امنیت درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ