سوریه حمله تروریستی بزدلانه به حرم شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم و اعلام کرد که تروریسم یکی از ابزارهای اصلی سیاست امریکا برای بی ثباتی کشورهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
به تازگی حرم مطهر شاهچراغ مورد حمله تروریستی قرار گرفت که منجر به شهادت یک نفر شد. به موازات این حادثه تروریستی، رسانه‌های معلوم‌الحال در حال عادی سازی این نوع از اقدامات هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه، گفت: تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران‌آفرینی در منطقه است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
وزیر کشور عراق با همتای سودانی خود موضوعات امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر کشور عراق با همتای سودانی خود موضوعات امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای درباره ادامه سیاست های تجاوزکارانه و وحشیانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
اقدامات جنایتکارانه اروپایی‌ها در طول قرن‌های مختلف مشهود است و کسی نمی‌تواند آنها را نفی کند.
مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قرارگیری در لیست سیاه تروریسم، نه خودش تحریم حساب می‌شود نه متضمن اعمال تحریم است بلکه صرفا یک اقدام سیاسی محسوب می‌شود.
سخنگوی دولت با اشاره به سابقه جنگ‌افروزی آمریکا در یک صدسال اخیر، اظهار کرد: تروریسم همان‌جا در غرب است.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که تروریسم همچنان تهدیدی علیه کل جهان به شمار می رود.
بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مبارزه با تروریسم وقاچاق مواد مخدر و حمایت از حقوق بشر در دیدگاه غربی‌ها اصالت ندارد، بلکه بخشی از جعبه ابزار سیاست خارجی این کشورها را تشکیل می‌دهد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب این کشور تا پاکسازی کامل خاک این کشور ادامه خواهد داشت.
معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری اعلام کرد بر این باوریم که مبارزه مؤثر با تروریسم میسر نمی‌گردد مگر با عزم جدی و مشارکت همه دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی.
روسیه اعلام کرد به نظر می رسد نشت گاز از خطوط لوله سیستم نورد استریم در دریای بالتیک، نتیجه تروریسم مورد حمایت دولتی بوده است.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه جنایت صبرا و شتیلا شاهد زنده ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: مقاومت فلسطین با ابزار ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها متوقف نخواهد شد.
سفیر روسیه در افغانستان تأکید کرد حذف فیزیکی سرکرده القاعده راه‌حل مبارزه با تروریسیم نیست، چون افراد این گروه می‌توانند به گروه‌های تروریستی دیگر مانند داعش بپیوندند.
یک نهاد فلسطینی اعلام کرد که تروریسم شهرک نشینان و مسئولان رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی تشدید شده و تنها در ماه گذشته میلادی ۵۹۴ مورد تعرض علیه فلسطینیان ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ