رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین پس از بازدید از شهر جنین در شمال کرانه باختری، حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه را دردناک توصیف کرد.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
در جریان حمله موشکی شامگاه امروز به دو پایگاه غیر قانونی ارتش ترکیه در شمال حلب، شماری از نظامیان ارتش ترکیه به شدت مجروح شدند.
فرماندهی مرکزی آمریکا با ادعای کشته شدن «حمزه الحمصی» یکی از سرکرده های برجسته داعش در حمله هوایی به شمال شرق سوریه، از زخمی شدن چهار نظامی آمریکایی در این عملیات خبر داد.
منابع امنیتی عراقی از اصابت هشت فروند راکت گراد به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در موصل خبر دادند؛ این در حالی است که المیادین شمار راکت ها را 20 فروند اعلام کرده است.
در حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای پلیس در شمال غربی پاکستان، ۸ نظامی این کشور کشته و زخمی شدند.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
بنا به نوشته یک رسانه ترک، عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه ممکن به ابتدای سال آینده میلادی موکول شود.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله توپخانه ای ترکیه به حومه شمالی حلب، ۵ نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
شبکه خبری الجزیره شامگاه پنج شنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه خبر داد.
این چندمین مرحله از حمله نیرو‌های نظامی ایران علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
فیلمی از لحظه پرتاب موشک کنکورس به پایگاه نظامی ترکیه در شمال عراق را مشاهده می‌کنید.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی در شمال شرق حماه و شهادت سه کودک سوری بر اثر انفجار بمب تروریست ها در حمص خبر داد.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
هواپیماهای نظامی ارتش ترکیه روز چهارشنبه نیز منطقه «امیدی» در استان دهوک در شمال عراق را هدف حمله قرار دادند.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ