جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات، به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.
وزارت دفاع روسیه صبح امروز پنجشنبه بیان کرد که نیروهای روسی و سوری، رزم نظامی شبانه برای اولین بار در استان حماه انجام دادند.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن بیش از ۴۰۰ نظامی دیگر ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه روز گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: در محور دونتسک، تلفات نیروهای اوکراینی طی شبانه روز گذشته بالغ بر ۵۳۰ کشته و زخمی، یک تانک و ۲ خودروی زرهی بود.
رسانه‌های عبری زبان از چندین حمله سایبری متعدد و قوی در شبانه روز گذشته به وبسایت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین دوشنبه شب در پیام ویدئویی شبانه خود، گفت: زمان آغاز ضد حمله اوکراین مشخص شده است.
حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
اصفهان- حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.
ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.
افسران دوپینگ فیفا شبانه به محل اردوی تیم ملی روسیه رفتند.
وقتی کسی پیش چشم‌تان دچار حمله صرع می‌شود، نگران نشوید، بلکه با خونسردی کامل به فردی که دچار تشنج شده نزدیک شوید، یقه لباسش را بازکنید، سر یا شانه او را به یک‌طرف بچرخانید و با پزشک تماس بگیرید.
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
پلیس شیکاگو اعلام کرده است که عوامل این حمله هنوز مشخص نیستند و تحقیقات همچنان برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.
نخستین بار عملیات هوابرد شبانه در رزمایش نیروی زمینی ارتش انجام شد و تکاوران تیپ نوهد به اهداف خود در عمق ۲۰ کیلومتری حمله کردند.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.
با اضافه شدن قایدی و محبی و آمادگی کاوه، ترکیب خط حمله استقلال به شکل باورنکردنی جذاب و خطرناک خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ