منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه بامداد امروز جمعه اعلام کرد که یک پهپاد اوکراینی را بر فراز مسکو و حومه آن هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه بامداد امروز جمعه اعلام کرد که یک پهپاد اوکراینی را بر فراز مسکو و حومه آن هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
اصابت اول مربوط به راکت انداز ۲۲۰ میلی متری Bureviy اوکراینی می‌باشد که تعداد انگشت شماری از آن ساخته شده است، این راکت انداز در واقع نسخه اوکراینی با شاسی جدید از راکت انداز اوراگان شوروی می‌باشد، پس از برخورد پهپاد لنست به تیوب‌های حامل راکت‌های ۲۲۰ میلی متری، بر اثر شعله ور شدن این راکت ها، راکت انداز در عرض یک لحظه منفجر می‌شود.
ارتش رژیم‌صهیونیستی از سرنگونی یک پهپاد ناشناس مهاجم در مرزهای شمالی خبر داد.
ارتش رژیم‌صهیونیستی ساعاتی پیش از سرنگونی یک پهپاد ناشناس در مرزهای شمالی خبر داد.
ارتش رژیم‌صهیونیستی ساعاتی پیش از سرنگونی یک پهپاد ناشناس در مرزهای شمالی خبر داد.
ارتش رژیم‌صهیونیستی ساعاتی پیش از سرنگونی یک پهپاد ناشناس در مرزهای شمالی خبر داد.
یک سامانه دفاع موشکی اوکراین ساخت جمهوری چک به وسیله یک پهپاد انتحاری روسیه نابود شد.
در ادامه درگیری نظامی امروز روسیه با اوکراین، ارتش روسیه از انهدام موفق سامانه توپخانه آمریکایی اوکراین و یک فروند پهپاد رزمی خبر داد.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار زیادی از تسلیحات نظامی متعلق به ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
شاهد ۱۳۶ که یک پهپاد انهدامی است بدون نیاز به باند پرواز و با استفاده از جاتو پرتاب می‌شود که همین امر آن را به یک پهپاد راهکنشی مناسب بدل کرده است.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه موشکی تلاش مستقر در محدوده رزمایش، طی یک عملیات پدافندی پهپاد متخاصم را منهدم کرد.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری از تسلیحات نظامی اوکراین و کشته شدن نیروهای اوکراینی خبر داد.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، ظهر چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. / خبرفوری
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ