وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به دست داشتن کی‌یف در حادثه انفجار پل کریمه، این رخداد را یک اقدام تروریستی توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.
دمشق ضمن تاکید بر حل بحران سودان، خواستار مقابله کشورهای عربی و دوست با توطئه های خارجی علیه کشورهای عربی و اسلامی شد.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به حمله پهپادی اوکراین به مسکو واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه حمله شناورهای سوریه به یک قایق صیادی ترکیه در آب‌های بین المللی و زخمی شدن دو ماهیگیر را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
یک هیات از وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه دمشق را به مقصد مسکو ترک کرد تا در نشست چهارجانبه در روسیه که در ارتباط با تحولات سوریه برگزار می شود، مشارکت کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تجاوزکارانه و تروریستی ارتش آمریکا به اهداف غیرنظامی در شهر دیرالزور سوریه را محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب واکنش نشان داد.
وزرات دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.
وزرات دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دیر یا زود از جولان اشغالی خواهد رفت و این منطقه عربی و سوری باقی خواهد ماند.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای حمله ناموفق ریزپرنده ها به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت حمل به نهادهای دولتی در برزیل، همبستگی دمشق را با «لولا داسیلوا» رئیس جمهور منتخب این کشور اعلام کرد.
وزارت خارجه روسیه می گوید عملیات زمینی ترکیه در شمال سوریه باید با تأمل بیشتری صورت گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که استقرار نیروهای آمریکایی در سوریه و سرقت نفت و گندم این کشور، غیرقانونی است.
وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در اراضی سوریه را محکوم کرد.
مسئولان سوریه بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه درباره تحولات شمال غرب سوریه را محکوم کردند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد
وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ