خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
عباس عبدی نوشت: تا زمانی که آموزش و پرورش جایگاه شایسته‌ای پیدا نکند، ممکن نیست که به مراحل اصلی توسعه و پیشرفت گام بگذاریم و به موازاتی که نظام آموزشی عقب‌گرد می‌کند سایر نهاد‌ها هم در مسیر پسرفت خواهند بود.
معاون آموزش متوسطه گفت: پژوهش گام اول در کارهای بنیادین است و باید در تولیدی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و سپس اشتغال‌آفرینی گام برداریم.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه وآغاز پروژه اتصال مدارس کشور به شبکه فیبر نوری، کاهش شکاف دیجیتالی را گام مهمی برای اجرای عدالت آموزشی دانست.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.
زولبیا با نشاسته گل و ماست تهیه می‌شود و همه مراحل به صورت گام به گام به شما آموزش داده شده است که می‌توانید برای افطار یک زولبیا ترد و خوشمزه به روش بازاری در خانه تهیه کنید.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان اولین تجربه آموزش‌وپرورش بود.
او در دبیرستان شهید اندرزگو و منطقه 10 آموزشگاه های کشور عضو تیم فوتبال بود و در مسابقات شرکت می کرد.
شب زمان خوبی برای استفاده از یک سرم مرطوب کننده با اسید هیالورونیک است که از خشک شدن پوست جلوگیری میکند، به خصوص اگر از محصولات درمانی ضد پیری یا آکنه استفاده میکنید که میتوانند پوست را تحریک و خشک کنند.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش ظهر شنبه به صورت میدانی از مدارس و آموزشگاه های تخریب شده در اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی بازدید کرد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
نشست استانی معلمان گام دوم انقلاب اسلامی در اسفند ماه به میزبانی بسیج فرهنگیان و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد سند تحویل بنیادین باید بعنوان رویکرد اصلی‌ معلمان قرار گیرد.
در حال حاضر دو گروه مربی در آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. مربیانی که خودروی آن‌ها متعلق به آموزشگاه است، برایشان رابطه کارگری تعریف شده و بیمه می‌شوند، اما مربیانی که با خودروی خود فعالیت می‌کنند، طبق قانون باید از بیمه خویش فرما استفاده کنند که به دلیل مبلغ کم دستمزد آن‌ها، یعنی ساعتی ۲۸ هزار تومان، عموما توان آن را ندارند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه «نهضت مهارت آموزی» در گام دوم انقلاب تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ