معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
همکاری تیم هندبال نیروی زمینی ارتش با حامی مالی این تیم در فصل جديد هم ادامه دارد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز هستیم.
جانشین فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای چهارگانه ارتش به صورت شبانه‌روزی و با چشمان باز و بیدار در حال دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش به پهپادهای پرسه‌زن «سوئیچ بلید» مجهز شدند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که انجام گرفته توانسته‌ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات مورد نیاز ارتش، متکی به توان داخلی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیشرفت‌های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیروهای مسلح است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدا و همت کارکنان غیور، در بحث آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد و تمام مراحل آموزش در داخل کشور انجام می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ