او در دبیرستان شهید اندرزگو و منطقه 10 آموزشگاه های کشور عضو تیم فوتبال بود و در مسابقات شرکت می کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربیان پرسپولیس و نساجی قبل از شروع بازی تدارکاتی با یکدیگر خوش و بش کردند.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
در ادامه تصویری قدیمی و دیده نشده از عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول در بندر انزلی در سال ۱۳۰۹ را مشاهده می کنید.
در 6 تصویر دیده نشده امروز می توانید وضعیت اهواز در دهه چهل یعنی 60 سال قبل را نگاه کنید.
تصویری قدیمی و نادر از حرم امام رضا (ع) مربوط به سال ۱۳۱۳ منتشر شده است.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
اهمیت خیابان لاله‌زار از جنبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی همچنان بالاست و به عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران و ایران شناخته می‌شود.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
مجتبی پوربخش عکسی قدیمی رو کرده و کنایه جالبی زده است.
شاید بیش از نیمی از گل‌های علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود
در ایام مختلف بازاریان و کسبه پرچم و یا چراغ نصب می‌کردند. این بازار مسقف به هشتی‌های زیبایی بود که متاسفانه به علت تخریب در این عکس نیست، اما نقاشی‌هایی از این بازار وجود دارد.
کورنت از سیگنال‌های رادیویی برای تصحیح مسیر یا هدفگیری مادون قرمز استفاده نمی‌کند و به همین خاطر امکان اختلال یا جمینگ در آن وجود ندارد. این موشک هر ثانیه ۲۵۰ متر طی کرده و حدود ۲۲ ثانیه طول می‌کشد تا به حداکثر برد خود که ۵،۵۰۰ متر است برسد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد.
تصویری بسیار قدیمی و جالب از فرهاد مجیدی وجود دارد.
محمدعلی ابطحی در کانال تلگرام خود تصویری قدیمی از ابراهیم رئیسی منتشر کرد و نوشت: «در ایام ریاست جمهوری آقای‌خاتمی هرچندی یکبار آخوندهای حکومتی دوطرف جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب دور هم جمع می‌شدیم.»
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
علیرضا دبیر و پژمان درستکار چند سالی در تیم ملی کشتی آزاد کنار هم بودند.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
این حشمت مهاجرانی است که با گرمکن قدیمی آدیداس روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 1978 نشسته و از حرص سیگار می کشد.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان فرصتی برای تجدید دیدار دوستان قدیمی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ