اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد سند تحویل بنیادین باید بعنوان رویکرد اصلی‌ معلمان قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تحقق ۲۲ درصد از برنامه صادرات غیر نفتی ۱۴۰۲ استان در چهارماه اول سال خبر داد.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به تداوم همکاری پارک فناوری پردیس با مجموعه‌های بین‌المللی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرمستقیم در همکاری با دانش‌بنیان‌های خارجی محقق می‌شود.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
در ادامه این بیانیه که در واکنش به تحولات دیروز روسیه و شورش گروه مسلح واگنر صادر شده است، آمده که چین از ثبات و امنیت ملی و تحقق توسعه و شکوفایی روسیه حمایت می کند.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بر ضرورت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم از سوی مجلس تاکید کردند.
ایسنا نوشت: در بیانیه جده آمده است: ما توجه عربستان نسبت به ایجاد شرایط مناسبی برای تحقق رشد اقتصادی در منطقه را ارج می‌نهیم.
نیروهای مسلح سودان با صدور بیانیه ای با اشاره به درگیری‌های مسلحانه، از تحقق یک گشایش بزرگ در روزهای آتی در این کشور خبر داد.
طبق بیانیه یکی از سناتورهای فرانسوی، سنای این کشور کمیسیونی برای تحقیق در مورد بررسی استفاده و استراتژی نفوذ TikTok ایجاد خواهد کرد.
مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
مرکز پژوهش‏های مجلس گزارش پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد.
روابط عمومی قوه قضاییه با صدور بیانیه حقوقی درباره شرایط جرم محاربه در قانون توضیح داد و تاکید کرد که شرط تحقق محاربه، قتل یا جرح نیست و مجازات محارب هم یکی از موارد چهارگانه در ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی و انتخاب آن به اختیار قاضی رسیدگی کننده است.
در پی اجرای احکام محکومیت برخی محکومین به اتهام محاربه و اظهارنظرهای صورت گرفته از سوی بعضی از اشخاص و رسانه‌ها، بیانیه ای از سوی قوه قضائیه صادر شد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
سازمان حسابرسی کشور در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
کمیته هماهنگ‌کننده راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کرد که به منظور تحقق مطالبات خود تحصن نامحدود برگزار می‌کند.
حزب الله لبنان در دومین سالروز انفجار بندر بیروت بیانیه ای صادر، و بر ضرورت تحقیق عادلانه و شفاف درباره این فاجعه تاکید کرد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل (ره) برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ