اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
آموزش خطرات مین به ۱۱۵ هزار و ۶۹۲ مهاجر افغانستانی از سوی هلال احمر ارائه شد.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
شهروندان افغانستان، به ویژه زنان معترض، می‌گویند که جامعه جهانی در واکنش به ممنوعیت کامل آموزش دختران از سوی گروه طالبان، تنها به «اعلامیه دادن» اکتفا کرده است.
تروریست های داعش سه دانش آموز و دو نیروی امنیتی را که در غرب الانبار ربوده بودند، به شهادت رساندند.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شرکت شهروندان در کلاس‌های آموزشی قرارگاه سرعت توضیح داد.
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
عامل مهم افت معدل در دوره متوسطه این است که همه چیز آموزش را به شغل آینده، رتبه کنکور، دکتر و مهندس‌شدن فرزندمان گره زده‌ایم و از هدف اصلی که پرورش شهروند و انسان خوب در این جهان نو به نو شده و در حال تغییر است، غافل شده‌ایم.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آموزش چهره به چهره مباحث پسماند به ۱۱ هزار شهروند در راستای ارتقا فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا در محلات غربی پایتخت در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا در زمینه آموزش شهروندی هستیم.
عما افروغ گفت: برخی خواسته‌ها، ماهیت دانش آموزی و متعارف دارد و برخی دیگر مربوط به خواسته‌های شهروندی آنان است که باید سال‌های بعد مطالبه کنند، اما اکنون می‌خواهند درباره آن صحبت کنند؛ بنابراین باید در یک فضای گفت و گویی مسالمت آمیز به استماع حرف‌ها و مطالبات آن‌ها نشست.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت استمرار آموزش شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ