سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
شاباک مدعی بازداشت یک گروه فلسطینی به اتهام طرح‌ریزی برای انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی شد.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
در حاشیه فینال FA Cup یکی از هواداران تیم منچستر یونایتد به خاطر پوشیدن یک تی‌شرت توهین‌آمیز بازداشت شد.
یک زن اوکراینی در مسکو به دلیل برنامه‌ریزی برای خارج کردن کودکان یتیم از مناطق جدید روسیه به آلمان بازداشت شد.
بازیکن تیم ملی کره جنوبی به اتهام رشوه‌ خواری در چین بازداشت شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
ستاره ۳۹ ستلخ تیم ملی برزیل یک ماه است که به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شده و در زندان برایانز ۲ شهر بارسلونا حبس شده است.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
ستاره پیشین بسکتبال آمریکا و تیم نیویورک نیکس بازداشت شد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
گروگانگیر جوان که در صرافی بازداشت شده بود به تیم تحقیق گفت: خواهرم یک سال قبل در دفتر مرد تاجر کار می‌کرد، اما بعد از مدتی از شرکت او بیرون آمد. از حرف‌های خواهرم و وضعیت شرکت متوجه شده بودم که وضع مالی مرد تاجر خیلی خوب است. بعد از مدتی که از کار بیکار شدم و بدهی زیادی به بار آوردم برای رهایی از این بدهی به هر جایی فکرش را بکنید سر زدم، اما نتیجه‌ای نداد.
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.
اهواز - تمرین سه‌شنبه شب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حاشیه کشیده شد که حاصل آن ۲ بازداشتی بود.
کاوه رضایی طبق اعلام مسئولان تراکتور دیروز هم در تمرین تیم حضور داشته و به علت مصدومیت پا به توپ نشده است
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ