اهواز - تمرین سه‌شنبه شب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حاشیه کشیده شد که حاصل آن ۲ بازداشتی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۲ خانم خبرنگار بازداشتی ارتباطی با تهیه‌ گزارش از موضوع مهسا امینی ندارند و با آمریکا همکاری داشته‌اند.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
۱۸۰ زندانی افغان از زندان‌های ایران در برابر چهار زندانی ایرانی در زندان‌های طالبان روز چهارشنبه، ۲۴ خرداد، در مرز اسلام‌قلعه هرات مبادله شدند. در مقابل، چهار شهروند ایران که در افغانستان زندانی بوده‌اند نیز به ایران تحویل داده شدند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره مدیران بازداشتی محیط زیست گفت: ۲ نفر متهم در این زمینه هستند که اتهامشان اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع است.
مشاور سلاجقه، آماری از اینکه تخلفات در کدام‌یک از حوزه‌های محیط‌زیست در صدر هستند، ندارد. او درباره بازداشت دو مدیر سازمان محیط‌زیست و صدور کیفرخواست علیه مسئولان دولت‌قبل به‌دلیل اهمال در اجرای قانون هوای‌پاک اینگونه توضیح می‌دهد: دستگاه امنیتی اینگونه تشخیص داده است، درصورتی‌که جرمی ثابت نشده و همه اتهامات و گزارشات در حال بررسی است و این دو مدیر، دو روز پیش آزاد شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه در بازرسی از انبار منزل متهمان تعداد ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
۲ شهروند آمریکا در ایالت کانزاس به اتهام صادرات فناوری‌ های هوایی به روسیه بازداشت شدند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه هسته های داعشی و دستگیری دو سرکرده بارز داعشی در کرکوک و بغداد خبر دادند.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
ترکیه امروز ادعا کرد که ۲ عنصر مرتبط با گروهک تکفیری تروریستی داعش که قصد انجام حمله خونینی در استانبول را داشتند، از سوی پلیس بازداشت شدند!
دادستان تهران گفت: ۲ نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو مامورنما، انهدام باند سرقت از منازل در شهرک غرب تهران و ... خبرداد.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدگی به وضعیت ۲ خبرنگار روزنامه‌های هم‌میهن و شرق از مدیران مسئول آن‌ها درخواست کردیم مستندات‌شان را در اختیار ما در وزارت‌خانه قرار دهند.
۲ تن از دانشجویان دانشگاه تهران نیز دچار جراحت‌ سطحی شده‌اند، در حال حاضر ۲ کارمند حفاظت فیزیکی و دو دانشجوی دانشگاه تهران در حال مداوا هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشور‌های همسایه در محدوده کهریزک رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت دو نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ