یک زن اوکراینی در مسکو به دلیل برنامه‌ریزی برای خارج کردن کودکان یتیم از مناطق جدید روسیه به آلمان بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
سرویس امنیت اوکراین امروز ادعا کرد که موفق به بازداشت زن تبعه روس شده است که قصد ترور رئیس‌جمهور این کشور را داشت.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه جولای، ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۸ زن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
بنابر این گزارش‌، صالحی دادستان تهران، گفت: از طریق نیابت قضایی ارسالی از سوی استان لرستان با تلاش نیروهای مجاهد فراجا این زن در زمان کوتاهی شناسایی و ساعتی پیش بازداشت شده است.
سرویس امنیت فدرال مسکو در بیانیه‌ای از بازداشت زنی خبر داد که می‌خواست یکی از تاسیسات حیاتی روسیه را هدف قرار دهد؛ این زن با سرویس‌های ویژه اوکراین در ارتباط بود.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه در بازرسی از انبار منزل متهمان تعداد ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای از بازداشت یک زن به اتهام خیانت در مسکو خبر داد.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ