تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
تسنیم به نقل از دادستان شهرستان تاکستان از بازداشت یک مداح خبر داد.
دختر حسین یزدی درباره اتهامی پدرش نیز بیان کرد: «اتهامی که در برگه ابلاغیه قید شده بود، تبلیغ علیه نظام بود اما از قرار معلوم موضوع دیگری رخ داده چرا که بابا در تماسش گفت که قاضی ابتدا برایش قرار کفالت ۹۰ میلیون تومانی صادر کرده ولی بعد خواستار بازداشت‌اش شده است.»
بازیکن تیم ملی کره جنوبی به اتهام رشوه‌ خواری در چین بازداشت شد.
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
بازداشت یک مدعی طب‌ سنتی در غرب تهران
بازداشت یک فوتبالیست معروف به جرم تجاوز
یک تبعه آلمانی حین عکسبرداری ازتاسیسات نفتی امیدیه بازداشت شد.
پس از چند سال پیگیری قانونی ورزشکاران از نهاد‌های ذیربط، این مدیر ورزشی پس از بازگشت به استان خود در فرودگاه بازداشت شده است.
یک روزنامه نگار اصولگرا مدعی شد که یکی از مقامات سابق کشور به اتهام جاسوسی بازداشت شده است.
برخی رسانه از بازداشت یک نفر به اتهام "توهین به سردار شهید سلیمانی" خبر داده اند.
بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل
تصاویری از رفتار وحشیانه پلیس رژیم صهیونیستی با یک جوان فلسطینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در راستای مبارزه قاطع با مفاسد اداری خبر داد.
منابع عراقی از بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در یک کمین امنیتی در شمال الرمادی خبر دادند.
بازداشت یک آلمانی بخاطر سلام هیتلری به ورزشکاران اسراییل
دادستان ایلام گفت: یکی از مدیران بانک‌های ایلام به اتهام جعل در اسناد رسمی و استفاده از سند مجعول بازداشت شد.
ایلام-دادستان ایلام از بازداشت یک مدیر بانکی در ایلام خبر داد.
اگرچه پلیس انگلیس هویت این فرد را مشخص نکرده، اما شبکه بی بی سی اعلام کرد فرد بازداشت شده «ایین دیویس» (Aine Davis) بوده است.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.
وزارت دفاع روسیه در ماه مه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت با مسافت هزار کیلومتر خبر داد و چند روز بعد فرمانده ناوگان شمالی روسیه گفت که این سامانه تا پایان سال میلادی جاری به خدمت گرفته خواهد شد.
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا پس از این که امارات متحده عربی اعلام کرد به ظرفیت کامل تولید نزدیک شده است، حدود یک درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ