ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
مشکلات مالی باعث شده تا بیش از پیش بحران به اردوی تیم استقلال در آستانه آغاز لیگ بیست‌وسوم رخنه کند.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
غیبت دکو در اردوی پیش فصل بارسلونا با انتقادات زیادی همراه بوده و به نظر می رسد دلیل آن اختلاف با ژاوی هرناندز باشد.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه خبر داد که این کشور به چارچوب توافقی برای تسویه بدهی خود به ایران رسیده است.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
«عبدالباری عطوان» با اشاره به بازداشت نماینده اردنی به دست رژیم صهیونیستی از وقوع یک بحران بی سابقه میان دو طرف و احتمال واکنش‌های نظامی از سوی اردنی‌ها علیه تل آویو نوشت.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان شکست این تیم مقابل بشیکتاش به میدان رفتند.
اردوی مشترک وزنه برداران4 کشور ایران، قطر، بحرین و ازبکستان به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.
تیم ملی هلند در آستانه دیدار مقابل آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا مواجه شده و این نگرانی‌هایی را در اردوی نارنجی‌پوشان به وجود آورده است.
وضعیت رختکن یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به معنی واقعی کلمه اسف بار شده است.
با پیروزی ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست، مقامات اردنی از تلاش کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی قدس اشغالی نگران شده اند.
تصاویر منتشر‌شده از سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش رنگ و لعاب خاصی گرفته است.
رسانه های اردنی از برگزاری نشست پنج جانبه سران کشورهای عربی اردن، مصر، عراق، امارات و بحرین در قاهره در روز دوشنبه خبر دادند.
غیبت احمد صلاح و عبدالله عبدالسلام در لیست تیم ملی مصر این تیم را دچار بحران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ