ستاره پیشین بسکتبال آمریکا و تیم نیویورک نیکس بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، تصمیم دارد از این بازیکن به پلیس انگلیس شکایت کند.
خشونت در جامعه چرخه‌ای است که افراد با رفتار خود به دیگران منتقل می‌کنند که حاصل، ادامه یا افزایش این رفتار، جامعه مضطرب و ناامید می‌شود.
خشن‌ترین بازی هفته و شاید این فصل فوتبال ایران، 11 کارت زرد به همراه دو بازیکن اخراجی.
الکساندر زورف تنیسور برجسته آلمانی و نفر دوم پیشین رنکینگ جهانی به اتهامات خشونت خانگی علیه خود برای نخستین بار واکنش نشان داد.
دیدار دو تیم پیکان و شمس آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی پیکانی‌ها با اتفاقات عجیب و غریبی به صورت نیمه کاره رها شد.
رایان گیگز، ستاره اسبق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
کودکان مهاجر بدون همراه با خشونت پلیس فرانسه در مقابل دادگاه عالی پاریس مواجه شدند.
نظامیان صهیونیست بعد از ضرب و جرح شادی شرحه، جوان فلسطینی، او را بازداشت می کنند.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، به خشونت خانگی، تهدید و ضرب و شتم نامزد سابقش متهم شد.
پلیس اعلام کرد؛ سه نفر به همراه فرد مظنون پس از یک حادثه خشونت خانگی مشکوک در اورلاندو، فلوریدا، بامداد یکشنبه کشته شدند.
دور تازه اعتراضات به طرح افزایش سن بازنشستگی در فرانسه با ورود پلیس این کشور به خشونت کشیده شد.
وقتی ما مجازات یک قاتل که این سر را در خیابان چرخانده و باعث رعب و وحشت جامعه شده است، ۲ سال حبس بدهیم نشان می‌دهد که ما در رابطه با این طور خشونت‌های خانگی ساده‌انگاری می‌کنیم. امروز اگریک نفر بگوید که شوهرم من را تهدید کرده که سرت را می‌بُرم، توجهی به آن نمی‌شود. اما اگر این قانون تصویب شود آن را جدی می‌گیرند.تامین امنیت زنان در برابر خشونت سنتی مانند خون‌بَس که تا به حال به آن پرداخته نشده بود، در این لایحه مطرح است.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پدیده خشونت خانگی علیه زنان در این کشور روبه‌افزایش است و در یک ماه گذشته دست‌کم 8 زن کشته شده‌اند.
پس از کشته شدن یک فعال محیط زیستی آمریکا بدست نیروهای پلیس، شهروندان آمریکایی در آتلانتا دست به تظاهرات زدند و این اعتراض خیلی زود با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.
بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه گفت: کاربرد خشونت همواره به معنای اقتدار نیست، گاهی به معنای ضعف است.
امروزه دیگر واردکردن جراحت فیزیکی به دیگران تنها مصداق خشونت در نظر گرفته نمی‌شود. خشونت دایره گسترده‌ای از رفتار‌های آزارگرانه مانند رفتار‌های کنترلگر، آزار روانی، خشونت جنسی و در‌نهایت آسیب‌های جسمی را شامل می‌شود.
وزیر کشور اوکراین از افزایش موارد خشونت های خانگی در این کشور درپی خاموشی های برق خبر داد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از دستگیری عوامل جنایت علیه مردم، تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی های وطنی روی همه تروریست ها را سفید کرده است.
در دو هفته اخیر چند نفر از نیروی انتظامی و نیروهای تامین امنیت توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند، درگیری هایی که خشونت چاشنی اصلی آن بود.
اجرای قانون با اعمال خشونت، به تشدید خشونت در جامعه دامن می‌زند و این گستره محدود به موضوعی خاص نخواهد ماند. به بیان دقیق‌تر رفتار خشونت‌آمیز ماموران قانون به عنوان یک کلاس آموزشی عمل می‌کند و باب چنین رفتاری را در عمل برای بسیاری از افراد باز می‌کند.
ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه شوند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که ازدواج اجباری در سنین کمتر از ۱۳ سال، بارداری اجباری در سنین ۱۳ تا ۱۵ سال، خشونت خانگی از عوامل مهمی هستند که سبب بروز یک رویکرد بسیار خشونت‌بار از مرگ و خودکشی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ