اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
رودسر- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت ۶۴ هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: ۵۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۷۳۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کردند.
با تعادل در بازار سرمایه تعداد نمادهای مثبت از نمادهای منفی پیشی گرفته است.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: میزان اتکای صنعت فرش و منسوجات ابریشمی به تولید داخلی پیله‌تر ابریشم از ۲۸ درصد به ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- بررسی آمار هواشناسی استان اصفهان نشان می‌دهد که میانگین بارش این استان در سال زراعی کنونی نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد و در مقایسه با بلندمدت ۳۷ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجموع تولید انواع محصولات پتروشیمی در ۹ ماهه امسال ۵۳ میلیون تن است.
از ابتدای سال‌ جاری میلادی (اوایل دی ۱۴۰۰) تاکنون ۲۰۲ مورد تاییدشده آزمایشگاهی سرخک در کشور داشتیم که حدود ۵۳درصد آن‌ها را اتباع تشکیل می‌دهند و تقریبا می‌توان گفت از این آمار ۹۵درصد مبتلایان، اتباع افغانستان بودند و چهار یا پنج مورد مبتلا به سرخک پاکستانی و یک مورد هم عراقی داشته‌ایم.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
به گفته معاون وزیر کار ۵۳ درصد از فارغ‌التحصیلان مدارس که در کنکور مجاز به انتخاب رشته هستند، انتخاب رشته نمی‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که جوانان در مسیر زندگی خود به انتخاب آگاهانه روی آورده‌اند.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ