رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
بر اساس نتایج یک مطالعه که اخیرا نشریه «هافینگتون پست» منتشر کرده، بعضی از مواد خوراکی هستند که ممکن است با مکمل‌ها تداخل پیدا کنند، در پنج بخش چای و قهوه، دارو‌های آنتی‌بیوتیک، گیاهان و ادویه‌ها، دارو‌های افسردگی و برخی مواد غذایی طبقه‌بندی شده‌اند. در این شرایط در مواردی، تداخل برخی مواد غذایی با یکدیگر علائمی مانند تهوع، استفراغ، سرگیجه، خستگی، سردرد، جوش یا کهیر، دل‌درد یا دل‌پیچه و تغییر ضربان قلب را به دنبال دارد.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
«بسیاری از خانواده‌هایی که به غرفه ما می‌آیند کسانی هستند که در ظاهر به آنها قشر مذهبی نمی‌گوییم اما انگار اشتیاق بیشتری دارند که بچه‌هایشان را با امیرالمومنین (ع) و معارف دینی آشنا کنند!»
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
نماینده مردم آمل گفت: بنده شب گذشته در جمع اصناف بودم؛ مطالبه اصناف، اصلاح نظام صنفی و مالیات‌ها است. پزشکی به بنده گفت بنده ۶ تیر خوردم، اما به اندازه ۳۵ میلیون تومانی که مالیات دادم برای ماشینی که ۸ سال پیش خریداری کرده‌ام، دردناک نبود. مالیات بازاری‌ها از دو و پنج میلیون تومان به ۵۰ میلیون رسیده است. انتظار می‌رود این رویه اصلاح شود.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا پنج شنبه مورخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
بیش از پنج دهه بعد از آن سفر، آژانس فضایی اروپا به دنبال پاسخ این سوال است. این هفته گزارش شده است که سازمان‌های فضایی در سراسر جهان در حال مطالعه بهترین راه برای ایجاد «زمان مرجع مشترک قمری» هستند، ایده‌ای که قبلا هم مطرح شده بود.
هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به ماجرا مطالبه‌ای عمومی شده است
مطالعه جدید نشان می‌دهد نوزادانی که در دوران بارداری در معرض سیگار کشیدن مادر قرار می‌گیرند در مقایسه با نوزادان غیرسیگاری بیش از پنج برابر در معرض خطر مرگ ناگهانی هستند.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
محققان چینی با بررسی داده‌های ۱۴۲ مطالعه مختلف دریافتند کسانی که به سویه آلفا آلوده شده بودند به طور میانگین پنج روز دوره کمون داشتند و زمانی که سویه امیکرون وارد شد، دوره کمون به طور متوسط به کمتر از ۳.۵ روز کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ