شاهرود- مسئولان راه و شهرسازی می‌گویند در شهرستان‌های شاهرود و میامی پنج نقطه حادثه خیز وجود دارد که تلاش‌ها برای رفع دو نقطه در محور عباس آباد به کاهک انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان‌های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان‌های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.
شاهرود از شرق نیز به شهر میامی در استان سمنان و شهر‌های سبزوار و بردسکن در استان خراسان رضوی، از جنوب به شهر طبس در استان خراسان جنوبی و شهر خور در استان اصفهان و از غرب به شهر دامغان در استان سمنان محدود می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
بیت اللهی گفت: طبق آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد کل جمعیت ساکن در اطراف و مرکز این زلزله بالغ بر ۱۱ و نیم میلیون نفر است، همچنین در این حدود نزدیک به ۴۲۰ هزار واحد مسکونی بدون اسکلت وجود دارد که نشان می‌دهد زلزله اگر بزرگی متوسطی داشت می‌توانست خطرآفرین باشد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.
مدیرکل محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی توران در شرق استان سمنان خبر داد.
منطقه اثر آن نیز در روز جمعه استان‌های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید در شرق و جنوب شرقی کشور برای روز جاری پیش بینی می شود.
ورامین- رئیس پلیس راهور شرق استان تهران جزئیات تمهیدات ترافیکی ۱۴ و ۱۵ خرداد در شرق این استان را تشریح کرد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست، از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
آمریکا سلطه روسیه در چهار استان شرقی اوکراین را به عنوان مبنایی برای گفت و گوهای صلح به شدت رد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: پس از حدود ۳ هفته رصد، پلنگ مورد نظر در شرق تهران از محل خارج و به زیستگاه خود در مناطق طبیعی استان بازگشته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران پس از حدود ۳ هفته رصد پلنگ مورد نظر در شرق تهران از محل خارج و به زیستگاه خود در مناطق طبیعی استان بازگشته است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور طی هفته آینده از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی نیمه شرقی استان را طی ۲۴ساعت آینده در بر می‌گیرد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته دو حادثه اتوبوس در محور میامی-سبزوار رخ داده است، گفت: این حوادث تنها یک مصدوم بر جای گذاشت.
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.
ورامین- رئیس پلیس راهور شرق استان تهران محدودیت‌های تردد در تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ