مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
مقامات می گویند روز دوشنبه یک هواپیمای تک موتوره با پنج سرنشین در منطقه ساحلی کارولینای جنوبی در شمال میرتل بیچ سقوط کرد و سه نفر کشته شد.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
زیردریایی تحقیقاتی که با پنج سرنشین برای بازدید از بقایای کشتی مشهور «تایتانیک» راهی ماجراجویی در اعماق اقیانوس شده بود، به سرنوشت شومی دچار شد.
جست‌‌وجوی ناامیدانه برای یافتن زیر دریایی ۶.۷ متری تایتان صبح روز پنجشنبه به مرحله بحرانی رسید چراکه تخمین زده می‌شود که ذخیره اکسیژن زیردریایی تقریبا تمام شده باشد باشد یا احتمالا به زودی تمام می‌شود.
شاهرود_ رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی حادثه سهمگین دو تریلی و یک پیکان با شدت به یکدیگر برخورد کردند، گفت: بی توجهی تریلی در محور شاهرود_طرود مرگ پنج سرنشین پیکان را رقم زد.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
پنج فوتی این حادثه سرنشین خودرو سمند و ۲ نفر هم از سرنشینان کامیونت ایسوزو هستند.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ