از فواید شوید کوهی می‌توان به بهبود و رفع دردهای مفصلی، کمک به بهبود نقرس و کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا اشاره کرد. شوید کوهی هم برای سم‌زدایی از کبد کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند شوید معمولی، اثرات مثبت آن بر دستگاه گوارش انکارناپذیر است. بنابراین، اگر شوید کوهی در دسترس‌تان بود، از مصرف آن غافل نشوید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB ۵ ونتیج رفته است.
پس از یک دهه تحقیق و توسعه اکنون واکسن بدون سوزن در یک قدمی تجاری سازی قرار دارد.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
شاید معنی حرف ایشان یک عده خاصی باشد که مخالف دموکراسی و مردم سالاری بوده و هستند. همان کسانی که دیروز برجام را آتش زدند و امروز برای احیاء جنازه برجام به هر کس و ناکسی التماس می‌کنند یا شاید منظورشان آن برادرانی باشد که سفارت عربستان را اشغال نمودند و امروز از خیلی از اصول تصنعی‌شان عبور کردند.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
سبزی‌هایی که برای پخت سبزی پلو کته با مرغ استفاده می‌شود، شامل جعفری، گشنیز، شوید، مقدار کمی شنبلیله، چند حبه سیر و در صورت تمایل تره می‌باشد.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
دبی طرح‌های یک بزرگراه شهری پایدار به طول ۹۳ کیلومتر را که قرار است به هوشمند‌ترین فضای دوچرخه‌سواری و دویدن جهان تبدیل شود، منتشر کرد.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
منابع محلی در اربیل عراق از آتش سوزی گسترده در یک بازار تجاری خبرداد.
یک مقام بلندپایه آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت مادورو اجازه ندارد هیچ پول نقدی از این پروژه دریافت کند و در اجرای همه تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی هستند، تغییری داده نمی‌شود.
مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزاد سازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دوشنبه ۳ بهمن برگزار می شود.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
دو کاتالیست جدید ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان رونمایی می شود.
شمس‌آذر قزوین به دنبال تاریخ سازی در فوتبال ایران است؛ آنها عزم خود را برای صعود یک نماینده از این استان به لیگ برتر جزم کرده‌اند.
یک اقتصاد دان گفت: دولت سیزدهم باید این نکته را در نظر بگیرد که نباید شرکت‌های پتروشیمی به افراد نالایق سپرده شود، زیرا در این صورت مجدداً شاهد فسادهای افسار گسیخته هستیم.
محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.
تصادف زنجیره‌ای شدید یک تریلی با چند خودرو در روسیه باعث آتش سوزی شدید شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محققان یک تیم استارت آپی موفق به بومی سازی اسکوترهای صنعتی شدند؛ این محصول در اماکن عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا استفاده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ