محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
در کشور کوبا یک شرکت اقدام به تولید دوچرخه‌هایی از چوب بامبو و سازگار با محیط زیست کرده است.
ویدئویی از یک درخت عجیب را که پشه تولید می‌کند ببینید.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
ساعاتی پیش رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه ورزش و مردم در شبکه یک بود که برای او در این برنامه جشن تولدی گرفته شد.
یک سگ در حالی که به توله اش شیر می داد همزمان یک کبوتر نیز یواشکی شیر می خورد. این ویدئو حیرت انگیز را با هم می بینیم.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در تهرانپارس مسموم شدند، دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان دیگر در تهرانپارس دچار مسمومیت شدند. گفته می‌شود که دانش‌آموزان دبیرستان امت در منطقه ۴ تهران صدایی شبیه ترکیدن بمب از راهرو شنیده و بعد بویی را استشمام کرده‌اند. مدیر مدرسه البته گفته که این صدا مربوط به یکی از کلاس‌ها بوده که دانش‌آموزان برای همکلاسیشان تولد گرفته‌بودند.
نحوه تولید اکسیژن توسط یک برگ در زیر میکروسکوپ را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
در این ویدئو تبلیغ خلاقانه یک برند خودرو سازی در جمهوری چک را با عواملی خاص و یکه برای تولید خودرو میبینید.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
حجت الاسلام کاشانی در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید. وسط شهر انتحاری می‌زنید علیه نظام.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ