بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام‌شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
نیو ایدن خودرویی است که بر هوش مصنوعی و رانندگی خودران تمرکز دارد و ایجاد یک رابطه چند قطبی جدید بین انسان و ماشین را هدف قرار داده است.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست اقتصادی گفت: در خصوص افزایش قیمت خودرو و مسکن، ما با یک انباشت چند ساله در کم عرضه کردن این کالاها مواجه بودیم.
در میان شش نوع این خودرو، نوع Ares بیشتر یک نفربر خواهد بود و تا ۷ متخصص را غیر از خدمه سه نفره خود حمل خواهد کرد. نسخه Apollo یک خودرو زرهی با تخصص تعمیر و ریکاوری تانک‌ها و دیگر خودرو‌های زرهی است. نسخه Atlas نیز خودرو ریکاوری است و به یک تیغه بولدوزری در قسمت جلو مجهز می‌شود. Athena نیز نسخه فرماندهی و کنترل این خودرو زرهی است که می‌تواند مرکز فرماندهی سیار باشد. نسخه Argus نیز یک خودرو مهندسی زریه است که به تجهیزات مهندسی ویژه مجهز است.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
ویدیویی از یکی از مناطق کشور منتشر شده است که در آن چند نفر بر روی لاستیک‌های متصل به هم نشسته و توسط یک خودرو پژو پارس کشیده می‌شوند.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
اسلامشهر- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ