رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی توقف یک دستگاه خودروی سواری سمند ۵۰ کیلو حشیش و ۱۴ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
قروه- فرمانده انتظامی قروه از کشف ۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی سمند در محور همدان-قروه خبرداد.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در شهرستان کوهسرخ شناسایی و در بازرسی از این خودرو ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ