در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی توقف یک دستگاه خودروی سواری سمند ۵۰ کیلو حشیش و ۱۴ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان زابلی و کشف یک قبضه سلاح از متهمان در این شهرستان خبر داد.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد، گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف کرد.
رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این فرد در جریان انجام یک عملیات پلیسی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد شش اصله درخت قطع شده نیز کشف و ضبط شد.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در شهرستان کوهسرخ شناسایی و در بازرسی از این خودرو ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ