شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از محله دانشگاه هوایی شمالی و جنوبی به صورت کوچه به کوچه و گام به گام گفت: حل و فصل مشکلات شهری قطعاً با حضور و همراهی شهروندان فهیم و صبور انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۸ تهران از حل مشکل حقوقی چندساله و احداث بوستان مرمر در محله کم‌برخوردار وحیدیه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از اخذ مجوز ساخت ۹ طبقه در محله هرندی از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
شهردار تهران گفت: اساس کار ما این است که محله کن باقی بماند و تبدیل به منطقه برج سازی نشود.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحدها در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: مشکلات ایستگاهی استاد معین مرتفع و در حال حاضر در مرحله مجدد صدور پروانه است.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: مشکلات ایستگاهی استاد معین مرتفع و در حال حاضر در مرحله مجدد صدور پروانه است
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
شهردار منطقه ۸ تهران از ساماندهی ۲۰۰ دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود ۱۷ متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می‌گیریم، گفت: کسی می‌تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
شهردار منطقه ۲ تهران از راه‌اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۵ از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک در محله قدیمی اتابک خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران گفت: طرح رفع خاموشی بوستان‌های منطقه در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بوستان‌ها مورد اصلاح روشنایی قرار گرفته اند.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: موضوعی که ناسا در مورد تشکیل ابر متان در جنوب شهر تهران مطرح کرده است؛ با توجه به منبعی که در آنجا موجود است به لحاظ منطقی این امکان وجود دارد که گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان به صورت جدی در آن منطقه وجود داشته باشد اگرچه هنوز مطالعاتی در خصوص غلظت آن وجود ندارد و نمی‌توان میزان آن را سنجید. به تازگی درخواست‌هایی از سوی شهرداری به مرکز تحقیقات آلودگی هوا ارائه شده است تا میزان غلظت متان را هم در مرکز آرادکوه که محل دفع پسماند تهران است و هم در ارتفاع آن بسنجیم.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکمیل مناسب‌سازی ۲ معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از تولید کیسه‌های خرید با استفاده از مواد بازیافتی خبر داد و گفت: در اولین مرحله از این طرح نسبت به تولید ۳۰۰ مترمربع کیسه خرید با استفاده از مواد بازیافتی اقدام شد.
شهردار منطقه ۱۱ از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی مرکز محله حر و خیابان دانشگاه جنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از حل معضل چندین ساله آب‌ماندگی در محله لشکر با جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان ولیعصر در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بازدید از محله اسدی در ناحیه یک و بررسی مشکلات و نیازهای این محله، از تصویب برخی مصوبات این بازدید و ابلاغ آن به حوزه‌های مربوطه خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از راه اندازی دومین بوستان مادر و کودک در محله نارمک خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از بوستان شقایق برای مادران و کودکان مناسب سازی شد.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری مانور اطفا حریق و تخلیه امن با فعالیت و نظارت ٢۵ نفر از اعضای ستاد بحران در ساختمان شهرداری ناحیه ٣ منطقه ١٣ واقع در محله حافظیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ