سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
حمیدیه- وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۷۰ طرح ورزشی در استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال پیش رو حداقل ۷۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
اهواز - مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد فوتبال دانش‌آموزی در سالن ورزشی ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، افتتاح شد.
با حضور مسئولان دستگاه ورزش و جمعی از اصحاب ورزش خانه شطرنج همدان پس از دو سال بازگشایی و افتتاح شد و به همین مناسبت یک دوره مسابقات هفتگی با عنوان هفتمین دوره جام اکباتانا با حضور ۶۰ نفر در حال برگزاری است.
سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
شهردار منطقه ۵ از افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر، استخر روباز و بازی‌های توپی بانوان به بهره برداری می‌رسد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ