شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
پپ گواردیولا بزرگ ترین رقیب رئال مادرید در چند دهه گذشته بوده است.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی و جوان باشگاه خیرونا، تنها در 60 دقیقه مقابل رئال مادرید چهار بار گلزنی کرد.
فارغ از این‌که نوع عملکرد انقلابیون در هربخش با این دست از سیاست‌ها چه دستاوردی مخربی داشته، اکنون به‌نظر می‌رسد همین رویه به صورت اجتماعی در ارتباط با حجاب در پیش گرفته شده است، که در صورت عدم توجه به پی‌آمد‌های آن می‌تواند بی‌ثباتی ایران را به‌دنبال داشته باشد. عدم انعطاف در این‌باره و عدم تحقیق در باره علل ظهور و بروز چنین تغییراتی در کشور، حاکی از عدم انعطافی است که حال بعد از ۴۴ سال از انقلاب ۱۳۵۷ انتظار می‌رود مسئولان و نیرو‌های مذهبی در برابر آن هوشیارانه‌تر عمل کنند
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: حدود ۲۰۰ آتش نشان مشهدی در حریم رضوی و اماکن برگزاری مراسم شب‌های قدر مستقر می‌شوند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ۱۶۶۷ دستگاه اتوبوس به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر خبر داد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح مراسم لیالی قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) گفت: امسال این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح مراسمات لیالی قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) گفت: امسال این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
استاندار تهران گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز ۳ نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، شب گذشته در ترکیب این تیم درخشید و یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.
صبا سلیمی لژیونر فوتسال کشورمان اعتقاد دارد سقف آرزوهایش بازی در باشگاه بارسلونا اسپانیاست.
شب یلدا یکی از زیباترین شب‌ها در فرهنگ ایرانیان است که در این شب بلند خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و با خوردن تنقلات پاییزی و خواندن اشعار حافظ به استقبال زمستان می‌روند.
رودریگو دی‌پائول، هافبک محبوب تیم ملی آرژانتین، تحمل سختی را بخشی از زندگی و فوتبال توصیف کرد.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
مشهد ـ قائم ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه های شاخص در استقبال از بهار 1402 جشنواره «نور» است که این جشنواره زینت بخش شب های مشهد الرضا خواهد بود.
لیونل مسی امشب در دیدار آرژانتین و مکزیک با فشاری بی‌سابقه روبرو خواهد بود. با اینکه ابرستاره آرژانتینی سابقه بالایی در فوتبال دارد ولی در کمتر مواردی فشاری تا این حد سنگین را تحمل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ