صبح امروز سیزدهمین پویش قرار خدمت با حضور شهردار پایتخت و برخی مدیران شهری در منطقه ۷ آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
شهردار تهران به همراه رئیس فدراسیون فوتبال از کمپ تیم های ملی و اردوی تیم ملی ساحلی بازدید کردند.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از بازدید وزیر کشور از بازار تهران خبر داد و گفت: به دستور وزیر، رسیدگی به موضوعات بازار به‌طور جدی‌تر و عملی‌تر با محوریت استانداری تهران پیگیری خواهد شد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید ۳ میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.
بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه رایگان است.
شهردار تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران حوزه حمل و نقل شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جزیره فوتبالی سازمان زیباسازی آن را ایده‌ای جذاب عنوان کرد که قابلیت گسترش به کل شهر تهران را دارد.
شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ تهران از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی بازدید و آخرین وضعیت آن در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امور شهری را مورد بررسی قرار داد.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران از مجموعه خبرگزاری مهر بازدید کرد.
شهردار تهران پیش از ظهر امروز بازدید از فعالیت‌های نیروهای خدام‌الحسین (ع) شهرداری تهران وارد نجف اشرف شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ