شهردار منطقه ۱۴ تهران از مناسب‌سازی ۵ بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان دما در شهر‌های اهواز، امیدیه، شادگان، رامهرمز، آبادان و بستان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان ۵ هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس‌آباد با معاون صنایع‌دستی مطرح شد.
بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران با توجه به احتمال وقوع سیلاب، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان جوانمردان تا ۲۶ فروردین‌ماه تعطیل هستند.
بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران با توجه به احتمال وقوع سیلاب، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان جوانمردان تا ۲۶ فروردین‌ماه تعطیل هستند.
بوستان جنگلی کوهسار بنابر اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران ۲۳ اسفندماه تعطیل خواهد بود.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: بوستان جنگلی کوهسار واقع در منطقه ۵ به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و همچنین به علت یخ زدگی ناشی از برف تا عادی شدن وضعیت بارش‌ها تعطیل می‌باشد.
یکی از معتبرترین منابع تاریخی اشاره می‌کند که اسکندر مقدونی در سال ۳۲۳ قبل از میلاد در بابل درگذشت و در ممفیس به خاک سپرده شد. اما پیکر او بعداً به اسکندریه منقل شد و بعد‌ها هم بار دیگر محل دفن او در اسکندریه تغییر کرد. این مسئله باعث شده تا محل دفن او تا امروز کشف نشده باقی بماند.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز ۵ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
بنا بر اطلاعیه شهرداری منطقه ۵، بوستان کوهستانی کوهسار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شهرداری منطقه ۵ از شهروندان درخواست کرد که از تردد‌های غیر ضروری در مسیر‌های کوهستانی، بالاخص در محدوده کوهسار خودداری کنند.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر ۵ ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ