زاکانی صبح امروز و با حضور در ستاد مدیریت بحران تهران ضمن آغاز فرمان مانور امداد هوایی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
نگرانی‌های بسیار زیادی نسبت به دیپلماسی رو به رشد میان ایران و روسیه وجود دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۷۰ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
سخنگوی فراجا ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان گفت: هیچگونه نگرانی در ارتباط با تامین امنیت اماکن دیپلماتیک و فعالیت امن و حرفه ای دیپلمات‌های خارجی وجود ندارد.
برودت و سرمای حاکم بر کشور ادامه دار است و پیش بینی‌هایی مبنی بر کاهش دما وجود دارد.
اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به آغاز فصل بارش‌، در حال حاضر مشکل و نگرانی برای تامین آب شرب استان اصفهان وجود ندارد.‌
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی‌های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی‌پوشان مصدوم نشوند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
به نظر می‌رسد سردار آزمون مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
در این گزارش با اشاره به ادعای وجود آثار اورانیوم در سه مکان اعلام نشده آمده است: «رافائل گروسی مدیرکل آژانس این نگرانی جدی را دارد که همچنان پیشرفتی در شفاف‌سازی و حل مسائل برجسته پادمانی حاصل نشده است».
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
سازمان اینترپل اعلام کرد مشغول آماده سازی برای ریسک متاورس است زیرا ممکن است نوع جدیدی از جرائم سایبری را به وجود بیاورند و سبب وقوع جرم های فعلی در مقیاس وسیع تر شود.
از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.
دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.
عملکرد ضعیف آلمان مقابل مجارستان این نگرانی را به وجود آورده که این تیم نتواند در جام جهانی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
ویرژیل فن‌دایک بعد از تساوی 0-0 لیورپول مقابل اورتون از درخشش آلیسون تمجید کرد و گفت لیورپول با وجود ننتیجه بازی امروز روحیه‌اش را از دست نداده و در ادامه فصل بهتر خواهد شد.
شبکه خبری سی ان ان از وجود نگرانی های شدید در کاخ سفید پیرامون اسنادی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عمارت شخصی خود در فلوریدا منتقل کرده است، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ