فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
به عقیده دتمار هامان، پرداخت 10 میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
بندر امام- دادستان بندر امام از کشف و ضبط ۹ هزار و ۵۵۸ فشنگ جنگی و تعدادی اسلحه در این شهرستان خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
برایتون برای فروش مویزس کایسدو بیش از 100 میلیون پوند درخواست کرده است چون وستهم توانسته دکلان رایس را 105 میلیون پوند به آرسنال بفروشد.
لوئیس همیلتون به دلیل سرعت بیش از حد مجاز در پیت لین 100 یورو جریمه نقدی پرداخت خواهد کرد.
وزیر کشور فرانسه در توییتی با حمایت از سرکوب اعتراضات توسط پلیس گفت طی دو روز گذشته از ناآرامی‌ها بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
ریکاردو ساپینتو با یک اسکواد بالانس آماده ارنج تیم استقلال برای شهرآورد شماره 100 خواهد بود.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از 100 پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
خزانه پرسپولیس همچنان در انتظار رقم بیش از سه میلیون دلاری حاصل از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ