شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
دادستان کل کشور با اشاره به کشف بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار و اخطار به بانک‌ها از طریق بانک مرکزی گفت: بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.
تعداد زائران ایرانی که تا پایان امروزاز عربستان خارج می شوند  از ۳۰ هزار نفر عبور می کند.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
بیش از ۳۰ نامه حاوی پودر سفید مشکوک به نمایندگان و مقامات ایالت کانزاس در آمریکا رسیده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که استراحت‌های طولانی، یا چرت‌های بیش از ۳۰ دقیقه می‌تواند اثرات مضری بر سلامت داشته باشد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در بخش هوایی و توجه مضاعف به ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی در یک سال و نیم گذشته خبر داد.
کاشان - رئیس پلیس راه کشور گفت: بیش از ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد.
یک رسانه اروپایی جدیدترین آمار و اخبار انفجار دیروز در مزار شریف افغانستان را ۳ کشته و بیش از ۳۰ مصدوم رسانه ای کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
آژانس آتش و مدیریت بلایای طبیعی ژاپن هم اعلام کرده است که تا صبح امروز، بیش از ۳۰ نفر به دلیل بارش سنگین برف به شدت مجروح و ۵۰ نفر دیگر هم آسیب جزیی دیده‌اند.
شاخص کل با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی توانست دوباره به جایگاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، بیش از ۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
معاون فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به بیش از ۳۰ هزار بازنشسته در حال پرداخت است.
پس از اعلام دادگستری تهران برای اعلام لیست املاکی که در اختیار افراد است، شهرداری تهران از بازپس‌گیری بیش از ۳۰ مورد آنها خبر داد.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشات اخیر به ۵۰ اتوبوس و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس آسیب رسید. بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شد.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
آخرین اخبار از استان الحدیده یمن حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ مرتبه آتش بس در این استان را نقض کرده است.
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.
برق بیش از ۳۰ اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.
وزیر نفت از استخدام رسمی بیش از ۳۰ هزار نیروی ایثارگر در وزارت نفت طی سال گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ