میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
هاوارد وب، داور سرشناس انگلیسی، می‌گوید شیوه جدید محاسبه وقت تلف شده باعث می‌شود فوتبال منصفانه‌تر باشد.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
رکورددار جدید دوی 100 متر بانوان ایران می گوید نهایت پاداشی که به خاطر این رکورد دریافت می کند، 10 میلیون تومان است.
قهرمانی رئال در کوپا‌دل‌ری باعث شده تا در بین ارکان مختلف فوتبال اسپانیا بر سر تعداد جام های این باشگاه اختلاف نظر به وجود بیاید.
راست می گویند دربی با بازی های قبل دو تیم در لیگ برتر متفاوت است. حتی با جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر.
بارسایی ها به دنبال خرید بازیکن در تابستان پیش رو هستند و برای تحقق این امر، باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه آلمانی برای انجام یک خرید گران‌تر از 100 میلیون یورو آماده است؛ ولی او اعتقاد دارد هری کین گزینه مناسبی برای بایرن نخواهد بود.
حاتم بن عرفا، ستاره فرانسوی سابق پی اس جی، موفق شد در شکایتی که از این باشگاه کرده بود برنده شود و حالا باید 100 هزار یورو غرامت دریافت کند.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
رئیس پلیس فتا فراجا کشور گفت: اعضاء یک باند شرط بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام جهانی 2022 قطر فعالیت می کردند با گردش مالی 100 میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
پپ گواردیولا بازهم تاکید کرد که نمی خواهد برناردو سیلوا را از دست بدهد.
در جریان مرحله مقدماتی دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند ركوردهاى فوق العاده اى از خود به جا بگذارند.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ