برایتون برای فروش مویزس کایسدو بیش از 100 میلیون پوند درخواست کرده است چون وستهم توانسته دکلان رایس را 105 میلیون پوند به آرسنال بفروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر سالروز بازگشت آزادگان به کشور را تبریک گفت.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
چشم‌های ما پُر از ژل شفافی به نام زجاجیه هستند که کمک می‌کند کرهٔ چشم شکل خود را حفظ کند و ضمناً نور از شبکیه عبور نماید. شبکیه روی دیوارهٔ پشت چشم واقع شده و دارای سلول‌های عصبی است که سیگنال‌های بینایی را از نو دریافت می‌کنند. مگس‌پران‌ها و جرقه‌های چشم در اثر تغییراتی در زجاجیه روی می‌دهند و این تغییرات نیز مربوط به افزایش سن هستند.
مسئله این است که تا قبل از دوره ناصری این شازده‌ها و اعیان و بزرگان در همه‌جای شهر پخش بودند و کسی به این فکر نمی‌کرد که شمال تهران بروم که جای پولدارهاست. جنوب جای فقیرهاست و شرق و غرب فلان و بهمان است. این جهت‌دهی به شهر تهران بر حسب وضع مالی و تقسیم اقشار از دوره ناصری اتفاق افتاد.
شاهدان دیدند که کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس هنگام سوار شدن به هواپیما بر سر هم فریاد می‌زدند.
سعید معروف؛ او یک والیبالیست نه بلکه یک جادوگر است.
هنری موجود بهترین اثبات بر تاریخچه عینک و وجود چنین عینک‌هایی هستند، نقاشی‌های باقی‌مانده از دوره رنسانس، دانشمندانی را نشان می‌دهد که عینک‌های اولیه بر چشم دارند و این عینک‌ها یا روی بینی آن‌ها قرار گرفته یا از پشت سرشان بسته شده است.
شلیک با تفنگ ساچمه‌ای بدون خان به متین از هر دو طرف، روبه‌رو و پشت سر، اتفاق افتاده و در روز حادثه یکی از بیمارستان‌های ساری هم به او که غرق خون و ساچمه بوده خدمات پزشکی ارائه نکرده است. سید‌متین حالا تصمیم گرفته با طرح شکایتی در دستگاه قضائی، بخشی از صدمات واردشده به جسم و روانش را جبران کند.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
مهدی ترابی ششمین پاس گل فصل خود را مقابل تراکتور ثبت کرد.
برای استفاده از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود یک برنامه روزانه ایجاد کنید و عادات سبک زندگی خود را تغییر دهید تا پوست زیر چشمتان صاف و درخشان شود.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند. خط و نشان شجاع و کنعانی زادگان جلوی چشم کی‌روش
بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
نخستین کاوشگر ماه کره جنوبی تصاویری خارق العاده از ماه و زمین ارسال کرده است.
گلوکوم یا آب سیاه چشم گروهی از بیماری‌های چشمی است که عصب بینایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و علت اصلی نابینایی قابل پیشگیری است.
رشت- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است، گفت: ایران با عنوان قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
روز پایانی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا با انجام چند دیدار حساس و هیجان انگیز برگزار می‌شود.
رئال مادرید در دقیقه 18 دربی ال مادریلنیو توسط رودریگو به گل رسید. شادی گل خاص این بازیکن و وینیسیوس، همان چیزی بود که رئالی ها در انتظارش بودند.
علیرضا بیرانوند به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ