بندر امام- دادستان بندر امام از کشف و ضبط ۹ هزار و ۵۵۸ فشنگ جنگی و تعدادی اسلحه در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ملل اعلام کرد که بیش از ۹۲۰۰ غیرنظامی در درگیری اوکراین کشته شدند.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و ۹۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از ۲ هزار و ۵۶۵ پروژه با مشارکت خیران است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
قیمت سکه و طلا با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است و سکه امامی با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.
ChatGPT با بیش از ۹۰۰ هزار خودرو مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز هم اکنون آغاز شده و رانندگان می‌توانند با فرمان صوتی «هی مرسدس، می‌خواهم به برنامه بتا ملحق شوم» آن را فعال کنند.
قروه- فرمانده انتظامی قروه از کشف ۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی سمند در محور همدان-قروه خبرداد.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۴۷.۸۱۸ میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به ۹۳.۳۳۸ میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
براساس نتایج انتخابات، آرای حزب کارگران ترکیه به بیش از ۹۰۰ هزار رای رسیده و چهار کرسی به دست آورده است. براساس این نتیجه، جان آتالای به عنوان نماینده پارلمان انتخاب می‌شود. او اولین نامزد پارلمان از این حزب برای منطقه زلزله‌زده هاتای بود.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر ۹۰۰ بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون برای حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار سند اخذ کرده‌ایم و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار آن بنا به دلایلی از دستورکار خارج شده‌اند.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
مزایده الکترونیکی سراسری شماره ۲۶۳ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.
بر اساس داده‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها ثبت شده است.
بر اساس داده های رسانه ای رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها ثبت شده است.
باشگاه مس رفسنجان به پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بازیکن سابق خود محکوم شد.
تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان تربت جام به کشت زعفران اختصاص دارد.
هواپیمای فضایی رباتیک نظامی X-۳۷B در آخرین ماموریت سری خود بیش از ۹۰۰ روز را در فضا گذرانده است. این رکوردی در مدت زمان پرواز برنامه هواپیمای مذکور به حساب می آید.
رئیس کمیته امداد، از ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در طول برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ