لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سوم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم با آمادگی کامل به مسابقات و امیدوارتر از گذشته به هفته اول رسیده است.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
کاپیتان باتجربه پیکان در این تیم ماندگار شده و برای لیگ بیست و سوم خود را آماده می کند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست 14 بازیکن این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 در شهر روتردام هلند را اعلام کرد.
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
میثم صالحی به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با تیم والیبال شهداب یزد تمدید کرد.
ملی پوش تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان در مسابقات کاپ آزاد هلند با پیشی گرفتن از رقبای خود به عنوان نایب قهرمانی رسید.
میلاد صالحی ملی پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران  قهرمان کاپ آزاد هلند شد.
کاپیتان 31 ساله پیکان به زودی به رکورد 100 بازی با پیراهن این تیم می رسد و به جمع بزرگان این باشگاه می پیوندد.
شاگردان مجتبی حسینی با گل دیر هنگام شرزود تمیروف به برد مهمی برابر استقلال خوزستان رسیدند.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس برگزار شد و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به مدیریت ۱۷۰۰ روزه خود در این کمیته گفت: همواره منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار داده و بدون موضع سیاسی مدیریت کردم.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید دارد که به خاطر ورود محمود خسروی‌وفا به انتخابات این کمیته از کاندیدا شدن امتناع کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک صبح سه‌شنبه عازم قونیه، محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌شود.
صالحی امیری به حواشی پیرامون تیم امید ایران و انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
سرمربی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس با هم دیدار کردند.
صالحی امیری صراحتا از انتخابات کمیته المپیک کنار کشید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ