امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
انتشار تصویر باز شدن درب هواپیما در حین پرواز در صفحه اینستاگرام علی کریمی، زیر ذره‌بین مجریان تلویزیون کشورمان قرار گرفت.
بدون شک حسین طیبی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال جهان محسوب می‌شود.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.
یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی‌های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
حمید محمدی مجری و گوینده خبر صداوسیما در پستی اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
فیلم حمله تند و زشت صداوسیما به علی دایی
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
روزنامه همشهری در تازه‌ترین شماره‌اش از درخواست علی دایی برای آزادی معترضانی که زندانی شده‌اند انتقاد کرده است.
تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
روزنامه دولت در مطلبی به علی دایی و علی کریمی حمله کرده و انتقادات تندی از آنها داشته است.
کیهان نوشت: در جریان اغتشاشات آمیخته به شرارت هر جنایت و ترور در رعب‌افکنی، آیا به جز برهنگی، بغل رایگان (!) شعار‌های تجزیه‌طلبان، چیزی هم درباره مطالبات مشروع و قانونی دیده و شنیده شد؟
روزنامه اصولگرای جوان خطاب به علی دایی نوشت: حیف است او که خودش قبلاً گفته است حضرت آیت‌الله بهجت به او توصیه کرده در فضای مجازی نباشد و او نیز بعد از این نصیحت آن را آویزه گوش کرده است، حالا آن را فراموش کند و بد هم فراموش کند.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران، در مطلبی، به علی کریمی تاخت.
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ