در روزهای اخیر برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب همنوا با گروه‌های ضدانقلاب، اغتشاشگران را تحریک کردند که دیده شدن و رسیدن دوباره به قدرت از جمله اهداف آنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان از روز جاری (۱۹ مردادماه ۱۴۰۲) آزاد و صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: برای حفظ و بهسازی ذخایر آبزیان، صید ماهی شیر به مدت ۶۰ روز همزمان با سایر استان‌های کشور در خوزستان ممنوع اعلام می‌شود.
وجود منابع غنی انرژی  و شرایط مساعد اقیانوس منجمد شمالی برای ماهیگیری و گردشگری، قطب شمال را به محل کشمکش های سیاسی میان کشورهای حاشیه این قطب به خصوص روسیه و آمریکا، تبدیل کرده است.
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
‎ اولین دوره رسمی مسابقات قهرمان کشوری ماهیگیری ورزشی(بگیر و رها کن) و مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ در بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه برگزار شد.
صید ماهی با شوک الکتریکی روشی از ماهیگیری است که به علت سهولت باب شده است و موجب از بین رفتن گونه های آبزی و دگرگونی اکوسیستم های آبی می شود.
در این ویدئوی حیرت انگیز و تماشایی می توانید لحظه صید بزرگترین ماهی های تاریخ ماهیگیری را مشاهده کنید.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، برنامه های ویژه ای برای تجهیز ویلای فوق لاکچری و گرانقمیت خود دارد.
یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
ویدیویی از یک شهروند ایرانی که از مرز آستارا چای ایران و جمهوری آذربایجان منتشر کرده نشان می‌دهد که ماهیگیران به نوبت یک روز ایران و یک روز آذربایجان ماهیگیری می‌کنند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
رسانه های دولتی چین روز چهارشنبه گزارش دادند که یک کشتی ماهیگیری چینی با ۳۹ خدمه در اقیانوس هند واژگون شده است.
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.
باستان شناسان اداره باستان شناسی اسرائیل یک قلاب ماهیگیری مسی باستانی که احتمالا برای شکار کوسه مورد استفاده قرار گرفته را در ناحیه آگامیم در شهر اشکلون اسرائیل کشف کرده اند.
یک کشتی ماهیگیری روسیه در آب‌های کره جنوبی دچار حریق شد و چهار نفر از خدمه آن مفقود شدند.
ماهیگیران تفریحی در آلابامای آمریکا هنگام ماهیگیری ابتدا تصور کردند یک ماهی بزرگ یا کوسه ببری کوچک را به دام انداخته‌اند اما بعد از مدتی فهمیدند که شکارشان یک کوسه سفید بزرگ است. منبع: همشهری
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
اهواز- معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات خوزستان از ممنوعیت صدور مجوز صید میگو سفید در صیدگاه‌های استان از فردا (۲۱ آذرماه ۱۴۰۱) تا اطلاع بعدی خبر داد.
بر اساس تصاویر مخابره شده از دوحه بازیکنان تیم ملی انگلیس 48 ساعت پیش از دیدار با ایران دارت بازی کردند.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان توقیف و پس از تخلیه آن را منهدم کرده است.
اهواز - سرپرست دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از لایروبی ۶ بندر صیادی خوزستان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ رسوب عمده بنادر خوزستان بسیار بالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ