سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
وزیر کشور روسیه تنها چند روز پس از سفر رئیس‌جمهور اوکراین به جده برای حضور در نشست اتحادیه عرب، به ریاض سفر کرد.
سرمربی تیم جودو نوجوانان گفت: جودوکاران نوجوان ما از میادین بین المللی دور بوده‌اند و سفر به روسیه می‌تواند به کسب تجربه اعضای تیم کمک کند.
سرمربی تیم جودو نوجوانان گفت: جودوکاران نوجوان ما از میادین بین المللی دور بوده‌اند و سفر به روسیه می‌تواند به کسب تجربه اعضای تیم کمک کند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما نگران حضور شهروندان آمریکایی در روسیه هستیم و از آنها می‌خواهیم که فوراً این کشور را ترک کنند.
کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.
در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی کشور‌های همسایه افغانستان برگزار می‌شود، تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه‌ای کرد!
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
تحریک‌آمیزترین و جنجالی‌ترین اقدام سفیر سابق روسیه در ایران به مردا ۱۴۰۰ باز می‌گردد. سفارت روسیه در این مقطع، عکسی را منتشر کرد که یادآور «کنفرانس تهران» در آذر ۱۳۲۲ بود که در آن ژوزف استالین، وینستون چرچیل و فرانکلین روزولت به عنوان فاتحان جنگ جهانی دوم و نماد شکست ایران آن زمان، حضور پیدا کرده بودند
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
آمریکا اعلام کرد که همزمان با افزایش حضور روسیه و چین در آب‌های قطب شمال، برای نخستین بار در این منطقه سفیر سیار منصوب می‌کند.
غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه «اتوموبیلیتی ۲۰۲۲» مسکو-روسیه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفیر ایران در روسیه و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
وزات دفاع چین از حضور نظامیان این کشور در «رزمایش راهبردی شرق-۲۰۲۲» در روسیه خبر داد و سخنگوی وزارت خارجه این کشور هم از مواضع پوتین در قبال سفر پلوسی به تایوان قدردانی کرد.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!/ ماجرای آزادی یک زندانی با کمک دادستان خاتم/ تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی/ بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت/ سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش/ پاکبان بی گناه، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری/ بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ