سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با هشدار به واشنگتن، گفت که کاخ سفید با دور زدن کنگره و ارسال بمب‌های مرگبار خوشه‌ای به اوکراین، آمریکا را وارد جنگ با روسیه می‌کند.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
سفیر روسیه در خارطوم اعلام کرد که به رغم تنش‌ها در سودان، امید به مذاکره میان طرف‌های درگیر دارد.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
سفیر روسیه در واشنگتن به آمریکاییها درباره هرگونه ماجرایی جویی علیه روسیه هشدار داد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرده که کشوررش بدنبال رویایی با آمریکا نیست.
سفیر روسیه در آمریکا گفت: آمریکا عامدانه می‌کوشد تا یک شکست استراتژیک را به روسیه تحمیل کرده و به استفاده از کمک‌های واشنگتن در شبه‌جزیره کریمه چراغ سبز نشان می‌دهد.
سفیر اسبق سوئد در روسیه، پیشنهاد بحث‌برانگیز پیوستن استکهلم به ناتو را شتابزده خواند و هشدار داد که در صورت وقوع جنگ بین این ائتلاف نظامی و روسیه، سوئد در «خط مقدم» جبهه قرار خواهد گرفت!
سفیر روسیه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های آلمانی سعی می کنند در روسیه به کار خود ادامه دهند.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
سفیر روسیه در لندن از شواهدی سخن گفت که بر دست داشتن مستقیم دولت انگلیس در نبرد اوکراین صحه می گذارد.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز و درپی هشدار مسکو درباره استفاده احتمالی اوکراین از «بمب کثیف»، به کی‌یف سفر می‌کنند.
کی‌یف پیش‌تر از رژیم صهیونیستی خواست برای مقابله با روسیه، سامانه‌های دفاع هوایی و سایر تسلیحات پیشرفته در اختیارش قرار دهد.
«پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا امروز احضار سفیر روسیه به مقر این اتحادیه را «یک کار هماهنگ شده» توصیف کرد.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو کسی را تهدید نمی‌کند اما اگر مجبور به استفاده از سلاح اتمی بشود، آمریکا نمی‌تواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
رئیس مجلس نمایندگان سفر مداخله جویانه خود به ارمنستان در بحبوحه تنش های تازه این کشو و جمهوری آذربایجان را با اهداف واهی توجیه کرد.
سفیر روسیه در کانادا اعلام کرد طرح اتهام جنایات ضد بشری علیه مسکو به شکلی هدفمند در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داد اگر آمریکا موشک های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهد، این کار به منزله ورود مستقیم به جنگ با روسیه خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ