وزیر کشور ترکیه امروز به سفیر آمریکا هشدار داد تا «دستان کثیف» را از کشورش دور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج و شناسایی شد.
اشتهارد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برچیدن گنبدخانه امامزاده سلیمان (ع) اشتهارد با توجه به ناپایداری بنا با مجوز وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد.
آن چه احتمالات در گرایش محسن رضایی به پیوستن به رقابت های انتخاباتی آینده را بیشتر می‌کند، از منظر روان شناختی «دیده شدن» در عرصه سیاسی و اجتماعی است؛ موضوعی که مسئله مذکور برای دیگر گروه های سیاسی کمتر مدنظر قرار داده شده و توزیع مفهوم دیده شدن، شامل نیروهای کمتر خودی در حوزه نیروهای اصولگرای میانه رو نیز نشده است
در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال، سقوط تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته اول قطعی شد.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال سپاهان در هنگام کردن به شکلی عجیبی متوجه شدند، که تیرک‌های عمومی و افقی یکی از دروازه‌های ورزشگاه بهنام محمدی کج است!
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
تیم معراج مسجد سلیمان عنوان قهرمانی لیگ برتر گلف را از آن خود کرد.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
بازیکنان نفت مسجد سلیمان بدون دریافتی به استقبال سال جدید می روند.
دیدار نفت مسجد سلیمان – تراکتور از هفته 24 لیگ برتر بدون حضور تماشاگر در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار می شود.
مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش با کسب سه امتیاز و یک جایگاه خوب سال 1401 را به پایان ببرد.
«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز شمار قربانیان زلزله کشورش را تا کنون ۴۳۵۵۶ نفر اعلام کرد.
وزیر کشور ترکیه امروز به سفیر آمریکا هشدار داد تا «دستان کثیف» خود را از کشورش دور کند.
با شروع نیمه دوم بار دیگر ابراهیم اشکش مجبور شد مانند دیدار برابر سپاهان دست به تغییر دروازه‌بان خود بزند.
جایگاه نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی جایگاه خوبی نیست. این تیم با 9 امتیاز از 11 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
برنامه ای که ریکاردو ساپینتو برای تعطیلات جام جهانی طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی بود.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه بار دیگر ایالات متحده آمریکا را حامی و پشتیبان گروه های تروریستی فعال در اراضی ترکیه دانست.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در واکنش به پیام تسلیت آمریکا در قبال حادثه انفجار استانبول، تاکید کرد که این اقدام آمریکا مشابه بازگشت قاتل به صحنه وقوع قتل است.
«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از بازداشت یک زن که مظنون به عاملیت در بمب‌گذاری روز گذشته در استانبول است، خبر داد.
گرمای شهر مسجد سلیمان بدون شک روی کار هر دو تیم نفت و استقلال تاثیر منفی گذاشت. با این حال می توان از این دیدار به عنوان یکی ازدیدارهای قابل قبول هفته دوم یاد کرد.
جزایر سلیمان در نظر دارد به ناوهای دیگر کشورها اجازه ورود به آب های سرزمینی خود را ندهد.
نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضوردرلیگ برتر داشته است.
سلیمان سویلو بعد از این ادعاها و اتهامات علیه دمشق، در توییتی گفت که حساب‌های شبکه‌های اجتماعی در شمال سوریه قبلاً کلماتی را از زبان او منتشر کرده بودند که هرگز به زبان نیاورده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ