سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا باکسب یک مدال نقره برای ووشو کاران ایران به پایان رسید.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ تمریناتشان را از سر گرفتند.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
با شکست بلغارستان برابر آمریکا، تیم ملی والیبال ایران با رتبه چهاردهمی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
پایان شورش فرمانده واگنر در روسیه و ارتقای قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه مطرح جهان عرب است.
فرشاد فرجی می‌گوید یک سال دیگر تحت قرارداد پرسپولیس است.
درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
مهاجم استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، کنایه‌های بی پایانی به رقیب سنتی وارد کرد.
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با سفر به قائمشهر به یک شایعه خط بطلان کشید.
رابطه زوج مشهور در عجیب ترین حالت خود به پایان رسید.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
از سیمای مهدی رجب زاده مشخص است، از نتیجه ای که در دیدار فجر سپاسی – استقلال ملاثانی رقم خورد، خوشحال به نظر نمی رسد.
پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با ملوان از دو مهاجم خارجی خود استفاده کرد.
پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با ملوان از دو مهاجم خارجی خود استفاده کرد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیدار مقابل اردن را واگذار کردند و قهرمانی در یک تورنمنت چهار جانبه را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ