درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا باکسب یک مدال نقره برای ووشو کاران ایران به پایان رسید.
سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ تمریناتشان را از سر گرفتند.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
مهرداد عبدی، کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی، برای اولین بار به جنجال‌های دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.
فرشاد فرجی می‌گوید یک سال دیگر تحت قرارداد پرسپولیس است.
مهاجم استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، کنایه‌های بی پایانی به رقیب سنتی وارد کرد.
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با سفر به قائمشهر به یک شایعه خط بطلان کشید.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به تشکر از حمیدرضا گرشاسبی پرداخت.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به تبریز بازگشت.
قطعنامه پایانی راهپیمایی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در محکومیت اهانت به ساحت ولایت و مرجعیت شیعه صادر شد.
قطعنامه پایانی راهپیمایی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در محکومیت اهانت به ساحت ولایت و مرجعیت شیعه صادر شد.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
مهدی طارمی بعد از اتمام بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در کانون شایعات مختلف قرار گرفته است.
سرطان پانکراس کشنده‌ترین سرطان شایع است و بیش از نیمی از افراد مبتلا به این بیماری ظرف مدت سه ماه پس از تشخیص می‌میرند. اکثریت قریب به اتفاق موارد زمانی تشخیص داده می‌شوند که سرطان در مراحل پایانی باشد زیرا علائم اغلب با شرایط دیگری مانند سوء هاضمه و سندرم روده تحریک‌پذیر همپوشانی دارند.
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
از سیمای مهدی رجب زاده مشخص است، از نتیجه ای که در دیدار فجر سپاسی – استقلال ملاثانی رقم خورد، خوشحال به نظر نمی رسد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیدار مقابل اردن را واگذار کردند و قهرمانی در یک تورنمنت چهار جانبه را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ