تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده و از شهر اردبیل به تهران گریخته بود، خبر داد.
با شکست بلغارستان برابر آمریکا، تیم ملی والیبال ایران با رتبه چهاردهمی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد.
پایان شورش فرمانده واگنر در روسیه و ارتقای قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه مطرح جهان عرب است.
درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با سفر به قائمشهر به یک شایعه خط بطلان کشید.
ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، اعلام کرد که در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به تبریز بازگشت.
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
مهدی طارمی بعد از اتمام بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در کانون شایعات مختلف قرار گرفته است.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
باشگاه مس رفسنجان بدهی‌های خود را پرداخت کرده و در ادامه لیگ برتر والیبال حضور خواهد یافت.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 آرژانتین را شکست دهد.
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ