با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
کار بزرگی که داورزنی برای تیم ملی والیبال انجام داد، امشب یک بار دیگر به چشم آمد.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
سزار آسپلیکوئتا پس از سال ها بازی برای چلسی، امروز وارد مادرید شد تا در تست‌های پزشکی اتلتیکو شرکت کند.
علیرضا بیرانوند لحظاتی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
پرسپولیس تاکنون 9 بار شهرآورد را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داده است.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
حرف‌های حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌رو‌های تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»
تیم فوتبال زنان بارسلونا با پیروزی در زمین چلسی یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
کمپانی‌های بزرگ تولید موبایل با کوالکام به توافق رسیده‌اند تا از فناوری Snapdragon Satellite در موبایل‌های خود استفاده کنند و به این ترتیب ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی خواهد رسید.
از یک قدم زدن ساده در خیابان گرفته تا ارتقای شغلی، زندگی برای زنان در کشور‌های مختلف با مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچکی همراه است؛ اما حالی که در کشوری زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم‌اند، در کشوری دیگر زنان سیاستمدار از مردان پیش افتاده‌اند.
مسی با پیروزی مقابل استرالیا برای اولین بار در مرحله حذفی جام‌جهانی گلزنی کرد.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
هیوندای، یک غول خودروساز است، اما این کمپانی بزرگ آسیایی اکنون قدم در شهرسازی نهاده و ایده‌ای برای شهر‌های آینده مطرح کرده است.
ریکاردو ساپینتو در مقطعی تنها یک قدم تا عضویت در باشگاه رئال مادرید فاصله داشته است.
یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.
در ادامه رقابت‌های شمشیربازی ملی‌پوشان اسلحه اپه بانوان در بخش انفرادی موفق شدند دور مقدماتی را پشت سر بگذراند و به مرحله حذفی صعود کنند
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ