آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبن سلس اسپانیایی که سابقاً در ساوتهمپتون بود، از این پس باید ردینگ را در دسته سوم فوتبال انگلیس رهبری کند.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید بر اهتمام و تلاش خود پیرامون مقوله «حقوق عامه» بیفزاییم؛ بویژه آنکه یکی از مصادیق آشکار و روشن حقوق عامه، مبحثِ «امنیت روانی مردم» است که باید تأمین و تقویت شود.
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
باشگاه لوورهمپتون با فروش روبن نوس به الهلال موافق کرد و ملی پوش پرتغالی راهی عربستان می شود.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا درباره آینده آنسو فاتی تصمیم گرفته و قصد دارد او را با روبن نوس، کاپیتان پرتغالی ولورهمپتون، معاوضه کند.
آرین روبن پس از آویختن کفش‌هایش، اشتیاقش برای رقابت را از دست نداده و حضور دوباره‌اش در ماراتن هلند خبرساز شد.
آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ، از تجربه و خاطرات خوب خودش در دیدار برابر منچسرسیتی صحبت کرده است.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود و مانند آفتاب روشن است.
سخنگوی دولت درباره جزئیات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
همشهری نوشت: رهبری در همین سخنرانی روشن فرمودند حجاب امر ضروری دین است و لذا بدحجابی را به‌عنوان یک نقص پذیرفتند. این فرق می‌کند با جماعت غربزده و متحجری که منکر مسئله حجاب‌اند.
همشهری نوشت: رهبری در همین سخنرانی روشن فرمودند حجاب امر ضروری دین است و لذا بدحجابی را به‌عنوان یک نقص پذیرفتند. این فرق می‌کند با جماعت غربزده و متحجری که منکر مسئله حجاب‌اند.
روبن دیاز می گوید که در رختکن پرتغال به حواشی اخیر پیرامون کریستیانو رونالدو فکر نمی کنند و این موضوعی تمام شده است.
ایکر کاسیاس یکی از کسانی است که اعتقاد دارد کریستیانو رونالدو می تواند برنده کفش طلای جام جهانی شود و از اینکه برخی فوق ستاره پرتغالی را دست کم می گیرند، متعجب است.
آرین روبن، مهاجم سابق بایرن مونیخ، با انتشار متنی فرانک ریبری را مورد ستایش قرار داده است.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
شلیک سعید صادقی پس از دریبل دو بازیکن، به تیرک دروازه هوادار خورد و وارد دروازه این تیم شد.
آقاتهرانی: در بین مجاهدان کنونی، سیدحسن نصرالله موفق‌تر است، زیرا مطیع و فرمانبر محض امر ولایت است / مجلس و دولتی که با ولایت باشد، با مجلس و دولتی که غیرولایی است، فرق می‌کند / آیت الله سیدکاظم حائری اعلام کرد که مقام معظم رهبری را اعلم از خود می‌داند و تکلیف را بر مردم عراق روشن کرد /، ولی فقیه مختص ایران نیست بلکه برای سراسر کشور‌های جهان است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ